دکتر رامزی: تکریم کارمندان، اساس موفقیت مدیریت در نظام سلامت است
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، در آغاز دوره ظرفیتسازی مدیران بیمارستانها تأکید کرد که تکریم کارمندان اساس موفقیت مدیریت در نظام سلامت است و محیط کاری شاد موجب شکوفایی و خلاقیت کارکنان میشود.
358016.mp3
دکتر رامزی: تکریم کارمندان، اساس موفقیت مدیریت در نظام سلامت است
وی با تأکید بر اهمیت تربیت مدیران استراتژیک و دوراندیش افزود: اگر بناست برنامههای استراتژیک اجرایی شوند، مدیران عادی قادر به تحقق آنها نیستند؛ بنابراین تربیت مدیران استراتژیک و دوراندیش برای دانشگاه علوم پزشکی ایران و مجموعههای زیرمجموعه آن ضروری است.
دکتر رامزی نقش پرسنل و تکریم آنان را در موفقیت مدیریت برجسته کرد و گفت: اگر منابع انسانی ارزشمندترین منابع سازمانی هستند، رفتار و تصمیمگیریهای ما باید این ارزش را نشان دهد. تکریم کارمندان اولویت اول، دوم و سوم هر مدیری است. کارمندانی که بدون رغبت سر کار میآیند، نمیتوانند در فرایند توسعه سازمان نقش مؤثر ایفا کنند. ما باید پرسنل را ببینیم، در شادی و غمشان شریک باشیم و محیط کاری ایجاد کنیم که آنها احساس تعلق و افتخار کنند
وی در ادامه به اهمیت واگذاری مدیریت خصوصی در زیرمجموعههای دولتی اشاره کرد: هر جایی که امکان تفویض و مدیریت خصوصی وجود دارد، این کار را انجام دهید و نظارت خود را تقویت کنید تا موفقیت تضمین شود.
دکتر رامزی همچنین با اشاره به شاخص توسعه و شادی کارمندان گفت: در کشورهایی که آموزش و بهداشت رایگان است، توسعه و شاد زیستن مردم به بالاترین حد میرسد. محیط کاری شاد موجب بلوغ، شکوفایی و خلاقیت کارکنان میشود.
:
کامنت