• 1401/10/11 - 08:03
  • - تعداد بازدید: 1768
  • - تعداد بازدید کنندگان: 1595
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

دکتر ساجده ریاضی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد

دکتر ساجده ریاضی از سوی دکتر عبدالرضا پازوکی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع منصوب شد.

9555.mp3 دکتر ساجده ریاضی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد

 به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع، دکتر عبدالرضا پازوکی  طی حکمی دکتر ساجده ریاضی رابه عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب کرد.

 

در این حکم آمده است:

سرکار خانم دکتر ساجده ریاضی

نظر به تعهد، تجربیات و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی سرکارعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف دانشگاه، با بهره‌گیری از ابزارهای نوین مدیریتی و جلب مشارکت کلیه مدیران و کارکنان خدوم آن معاونت در انجام اقدامات ذیل اهتمام ورزید.

1-تکریم و بهبود وضعیت معیشتی پرسنل در چارچوب اجرای دقیق قوانین مربوطه

2-اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور اداری، مالی و عمرانی دانشگاه، مطابق با مصوبات، مقررات و آئین نامه‌های مربوطه

3-هدایت و نظارت بر چگونگی گردش کارها و روشهای کاری مورد عمل در واحدهای مختلف به منظور ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای مختلف در راستای تحقق اهداف اجرایی دانشگاه

4-نظارت بر مصرف اعتبار تخصیصی به واحدهای مختلف بر اساس بودجه تفصیلی مصوب هیات امنا و سایر قوانین و مقررات مالی مورد عمل دانشگاه و ارایه گزارش جهت طرح در هیات امنای ذیربط

5-بررسی فرآیند درآمد و هزینه بیمارستانهای زیرمجموعه و ارائه راهکار جهت بهره‌وری بیشتر و ارتقای کیفیت خدمات به بیماران

6-تعیین وضعیت موجود دانشگاه از طریق شناسایی نقاط قوت و تنگناها و مشکلات و فرصتها و تهدیدات پیش رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقا به وضعیت مطلوب

7-ارایه گزارش‌های توجیهی لازم به رییس دانشگاه در خصوص وظایف مربوطه به واحدهای تحت نظر

8-جمع‌آوری و تکمیل اطلاعات مورد نیاز براساس طرح جامع دانشگاه و برنامه‌ریزی و پیشنهاد بودجه سالیانه و انجام کلیه فعالیتهای لازم در جهت اجرای طرح های عمرانی دانشگاه (اعم از پیمانی ، امانی و...)

9-انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری ساختمانها و تاسیسات موجود

10-تشکیل کمیته تدوین روشهای اجرایی به منظور بهینه سازی سامانه تعاملات اداری بین واحدهای تابعه با همکاری سایر معاونتهای دانشگاه

11-استقرار فرآیند شناسایی درآمدها و کنترل مناسب بر چرخه مالی به منظور تهیه گزارشات مدیریتی مالی در جهت ایجاد انضباط مالی در بخشهای مختلف دانشگاه

12-تدوین روشهای اجرایی مناسب برای نگهداری ابنیه و تجهیزات دانشگاه به منظور حفظ و نگهداری از سرمایه‌های ملی دانشگاه

13-ساماندهی وضعیت نیروی انسانی دانشگاه در راستای افزایش بهره وری و حرکت به سوی دانشگاه نسل نو با هدف تکریم و استفاده حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی متعهد و متخصص

14-بازنگری تشکیلات سازمانی دانشگاه در راستای استقرار دانشگاه نسل سوم

توفیق روزافزون شما را در پیشبرد اهداف دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه حضرت باریتعالی خواستارم.

پایان مطلب//

  • گروه اخبار : معاونت توسعه مدیریت و منابع,مدیریت منابع انسانی,مدیریت امور مالی,مدیریت برنامه ریزی بودجه,مدیریت فنی,مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری,مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی,رفاه و تعاون
  • کد خبر : 9555
:
کلیدواژه ها
محمد هادی سراج هاشمی
خبرنگار

محمد هادی سراج هاشمی

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings