1. برنامه‌ریزی در مورد بازنگری تشکیلات کل دانشگاه پس از ابلاغ مراجع ذیصلاح دانشگاه با در نظر گرفتن ضوابط و سیاست های وزارتخانه متبوع
  2. مطالعه و بررسی مستمر تشکیلات تفصیلی دانشگاه با توجه به توسعه و گسترش فعالیت های واحدهای دانشگاه و به منظور بروز نگه داشتن مجموعه
  3. نظارت بر تخصیص پست، صدور احکام از لحاظ اجرای صحیح تشکیلات مصوب و رعایت مقررات استخدامی
  4. شرکت در جلسات هماهنگی با مسئولین واحدها در ارتباط با نیازهای تشکیلاتی آنها
  5. تهیه و تدوین تشکیلات مورد نیاز واحدهای تابعه
  6. بررسی پیشنهاد تبدیل، تغییر عنوان و ایجاد پست های سازمانی واحدهای تابعه از طریق بازدید، کاربینی و مذاکره با واحدهای مربوطه در زمینه امور تشکیلاتی
  7. بررسی و اعلام نظر در خصوص پست های پیشنهادی جهت انتقال و انتصاب کارکنان
  8. اقدام به تهیه تشکیلات واحدهای جدیدالتاسیس
  9. هماهنگی و همکاری با کارگزینی اداری و هیات علمی و استخدام بمنظور تهیه و استخراج پست های سازمانی جهت اخذ مجوز استخدام، نقل و انتقال و یا بکارگیری نیروهای مورد نیاز
  10. تهیه و تنظیم شرح وظایف پست های سازمانی کارکنان غیرآموزشی همراه با شناخت صحیح دقیق مشاغل از طریق مصاحبه با شاغلین پست های سازمانی و طرق دیگر و ابلاغ شرح وظایف مدون به واحدهای تابعه جهت اجرا
  11. همکاری در تهیه و تنظیم جداول آماری در زمینه های مختلف تشکیلاتی جهت ارائه به مراجع ذیصلاح
  12. نظارت و همکاری در ارائه گزارشات وپیشنهادات اصلاحی در زمینه بهبود طرح های تشکیلاتی، ارتقا کیفی پست های سازمانی
Template settings