• 1402/07/24 - 11:36
  • - تعداد بازدید: 94
  • - تعداد بازدید کنندگان: 81
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران: راه‌اندازی بیمارستان امام‌خمینی(ره) شهریار باعث تحول در بهداشت و درمان مردم شهریار می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به افتتاح بیمارستان 320 تخت‌خوابی امام خمینی (ره) شهریار در آبان ماه سال جاری از تحول سطح سطح بهداشت و درمان مردم شهریار خبر داد.

38630.mp3 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران: راه‌اندازی بیمارستان امام‌خمینی(ره) شهریار باعث تحول در بهداشت و درمان مردم شهریار می‌شود
شهریار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی با بیان این مطلب عنوان کرد: بیمارستان فوق تخصصی آموزشی - درمانی 320 تخت‌خوابی امام خمینی (ره) شهریار که 28 سال پیش کلنگ آن به زمین خورده بود، با پیگیری‌های مردمی و حمایت‌های وزیر بهداشت و با تلاش شبانه‌روزی دست اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی ایران به لطف الهی در آبان ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: با افتتاح این بیمارستان بخش اعظمی از نیازهای مردم شریف منطقه محقق می‌شود و بیماران نیازمند می‌توانند از این پس، از خدماتی که از سوی بیمارستان در زمینه‌های کلینیکی، پاراکلینیکی و تصویربرداری ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند.
پازوکی افزود: بیمارستان امام خمینی شهریار با 320 تخت‌خواب، تخت ویژه و 10 اتاق عمل که مجهز به امکانات تصویربرداری کامل شامل سی تی اسکن، ام آر آی است، با تلاش بسیار زیاد پس از سال‌ها وقفه به دلایل مختلف در اجرای پروژه؛ به لطف الهی به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت: این پروژه که متاسفانه با مشکلات فراوانی روبرو بود و سال‌ها به صورت نیمه کاره رها شده بود، با تلاش تیم‌های تخصصی مختلف و با همکاری نهادهای نظارتی و وزارت بهداشت تحت مدیریت و راهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ این گره کور با تلاش شبانه‌روزی به مدت 1.5 سال با پیشرفتی خارج از تصور آماده بهره برداری شد.
پازوکی خاطرنشان کرد: شهرستان شهریار با توجه به تراکم بالای جمعیت به لحاظ تعداد تخت‌های بستری در سطح پایین نسبت به استانداردهای موجود قرار دارد و اضافه شدن بیمارستان فوق به مجموع امکانات بهداشتی و درمانی این شهرستان اقدام بسیار موثری در جهت بالابردن سطح بهداشت این منطقه خواهد بود.

  • گروه اخبار : مدیریت فنی
  • کد خبر : 38630
:
کلیدواژه ها
ارمغان محمدیان
خبرنگار

ارمغان محمدیان

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings