• 1402/09/20 - 09:31
  • - تعداد بازدید: 128
  • - تعداد بازدید کنندگان: 112
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بیمارستان جدید حضرت رسول(ص) دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخته می‌شود

بیمارستان 250 تختخوابی حضرت رسول(ص) دانشگاه علوم پزشکی ایران با مشارکت خیرین سلامت ساخته می‌شود.

320818.mp3 بیمارستان جدید حضرت رسول(ص) دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخته می‌شود

ه گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در مراسم ساخت بیمارستان 250 تختخوابی حضرت رسول(ص) این دانشگاه با اشاره به اهداف هفتگانه دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان کرد: دو هدف این دانشگاه از جمله بین المللی سازی و خلق ثروت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این زمینه نیز دانشگاه اقدامات موثری انجام داده است.

پازوکی در ادامه با اشاره به نیاز تعداد 1500 تخت بیماران روان برای تهران به تشریح ساخت بیمارستان‌های جدید در این دانشگاه از جمله بیمارستان روانپزشکی ایران و ساختمان جدید بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) پرداخت و گفت: به واقع حمایت خیرین سلامت برای ساخت ساختمان شماره 4 بیمارستان حضرت رسول (ص) کار بسیار ارزنده‌ای است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: یک سوم اعضای هیئت علمی این دانشگاه در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) فعالیت دارند، بنابراین ساخت بیمارستان جدید این مجموعه درمانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

گفتنی است، براساس تفاهمنامه ای از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران با خیرین سلامت از جمله احمد نجفی اصل و محمود نجفی اصل با نمایندگی احمد مسلمی، پس از تخلیه ساختمان شماره 4 بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)، بیمارستان جدید 250 تختخوابی در مدت 36 ماه ساخته خواهد شد.

 

  • گروه اخبار : مدیریت فنی
  • کد خبر : 320818
:
کلیدواژه ها
ارمغان محمدیان
خبرنگار

ارمغان محمدیان

تصاویر

Template settings