دکتر ساجده ریاضی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد
دکتر ساجده ریاضی از سوی دکتر عبدالرضا پازوکی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع، دکتر عبدالرضا پازوکی طی حکمی دکتر ساجده ریاضی رابه عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب کرد.
در این حکم آمده است:
سرکار خانم دکتر ساجده ریاضی
نظر به تعهد، تجربیات و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی سرکارعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب میشوید.
انتظار میرود در راستای تحقق برنامهها و اهداف دانشگاه، با بهرهگیری از ابزارهای نوین مدیریتی و جلب مشارکت کلیه مدیران و کارکنان خدوم آن معاونت در انجام اقدامات ذیل اهتمام ورزید.
1-تکریم و بهبود وضعیت معیشتی پرسنل در چارچوب اجرای دقیق قوانین مربوطه
2-اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور اداری، مالی و عمرانی دانشگاه، مطابق با مصوبات، مقررات و آئین نامههای مربوطه
3-هدایت و نظارت بر چگونگی گردش کارها و روشهای کاری مورد عمل در واحدهای مختلف به منظور ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای مختلف در راستای تحقق اهداف اجرایی دانشگاه
4-نظارت بر مصرف اعتبار تخصیصی به واحدهای مختلف بر اساس بودجه تفصیلی مصوب هیات امنا و سایر قوانین و مقررات مالی مورد عمل دانشگاه و ارایه گزارش جهت طرح در هیات امنای ذیربط
5-بررسی فرآیند درآمد و هزینه بیمارستانهای زیرمجموعه و ارائه راهکار جهت بهرهوری بیشتر و ارتقای کیفیت خدمات به بیماران
6-تعیین وضعیت موجود دانشگاه از طریق شناسایی نقاط قوت و تنگناها و مشکلات و فرصتها و تهدیدات پیش رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقا به وضعیت مطلوب
7-ارایه گزارشهای توجیهی لازم به رییس دانشگاه در خصوص وظایف مربوطه به واحدهای تحت نظر
8-جمعآوری و تکمیل اطلاعات مورد نیاز براساس طرح جامع دانشگاه و برنامهریزی و پیشنهاد بودجه سالیانه و انجام کلیه فعالیتهای لازم در جهت اجرای طرح های عمرانی دانشگاه (اعم از پیمانی ، امانی و...)
9-انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری ساختمانها و تاسیسات موجود
10-تشکیل کمیته تدوین روشهای اجرایی به منظور بهینه سازی سامانه تعاملات اداری بین واحدهای تابعه با همکاری سایر معاونتهای دانشگاه
11-استقرار فرآیند شناسایی درآمدها و کنترل مناسب بر چرخه مالی به منظور تهیه گزارشات مدیریتی مالی در جهت ایجاد انضباط مالی در بخشهای مختلف دانشگاه
12-تدوین روشهای اجرایی مناسب برای نگهداری ابنیه و تجهیزات دانشگاه به منظور حفظ و نگهداری از سرمایههای ملی دانشگاه
13-ساماندهی وضعیت نیروی انسانی دانشگاه در راستای افزایش بهره وری و حرکت به سوی دانشگاه نسل نو با هدف تکریم و استفاده حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی متعهد و متخصص
14-بازنگری تشکیلات سازمانی دانشگاه در راستای استقرار دانشگاه نسل سوم
توفیق روزافزون شما را در پیشبرد اهداف دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه حضرت باریتعالی خواستارم.
پایان مطلب//
کامنت