دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

جلسه مشترک هیئت اجرایی و کمیته فنی بیمارستان های مستقل برگزار شد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۳/۱۹ | 
جلسه مشترک هیئت اجرایی و کمیته فنی پیاده سازی دستورالعمل اداره بیمارستان های مستقل روز شنبه نوزدهم خردادماه در سالن شورا ستاد دانشگاه برگزار گردید. این جلسه با حضور ریاست  دانشگاه، معاونین توسعه مدیریت و منابع، آموزشی و درمان و سایر اعضاء و نمایندگان معاونت ها و مدیریت ها برگزار شد.
در این جلسه مقرر گردید حسب بررسی قبلی و علیرغم موضوعات مطرح شده همانند گذشته تمام بیمارستان های تابعه دانشگاه مشمول اجرای طرح دستورالعمل بیمارستان های مستقل بوده و مهمترین اهداف شامل افزایش درآمد، کاهش کسورات، اجرای نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد، تفویض بیشتر اختیارات و مسئولیت ها، انتظار پاسخگویی بیشتر از سوی مدیریت ذیربط و اصلاح ساختار نیروی انسانی بیمارستان را دنبال کنند. در ادامه جلسه ابهامات، نظرات و پیشنهادات ارائه شده در خصوص دستورالعمل ادره بیمارستان مستقل مطرح و مورد بحث قرار گرفت. در خصوص برخی موارد تصمیم گیری شد و مقرر شد برخی موارد که نیاز است در ویرایش آتی دستورالعمل مدنظر قرار گیرد، طی نامه ای به وزارت متبوع ارسال گردد.

دفعات مشاهده: 31 بار   |   دفعات چاپ: 1 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

پایگاه تابستانه ورزشی کودک و نوجوان ویژه فرزندان دانشگاهیان فرهیخته راه اندازی شد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۳/۲۷ | 
تابستان، فرصت مغتنمی است که فعالیتهای پرورشی به شکلی متنوع وجذاب تر از فعالیت های سال تحصیلی و متناسب  با نیازهای روحی دانش آموز ادامه پیدا کند.  لذا به منظور دستیابی به اهداف مطلوب پرورشی درطول تابستان و جلوگیری از تاثیرات منفی و آفات اوقات فراغت زیاد فرزندان، معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در راستای ارتقاء آگاهی و بینش فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی، برنامه های تابستانی را به گونه ای آماده نموده است که درعین بالابودن محتوای مناسب و ارائه جذاب آنها، مکمل فعالیتهای ورزشی ،علمی ،هنری و پرورشی درطول سال تحصیلی نیز باشد. پایگاه تابستانی امسال با حضور مربیان مجرب در رشته های متنوع ورزشی( فوتبال، ژیمناستیک، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، شنا، مهارتهای بنیادی و شطرنج ) فرهنگی( معرق، نقاشی، قرآن، هوافضا، سفال، کارگاه سنگ، آسمان نما و خوشنویسی) به تفکیک در دو بخش دختران و پسران در کانون فرهنگی تربیتی قدس برگزار می شود.
 مهلت ثبت نام در آکادمی ورزشی از بیست و هشتم خرداد لغایت چهارم تیرماه سال نود و هفت می باشد که توسط مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی (اداره رفاه و تعاون) دانشگاه انجام خواهد شد. کلاس‌های پایگاه تابستانی ورزشی از رده سنی 6 الی 13 سال در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از نهم تیر ماه لغایت چهاردهم شهریور ساعت 8:15 تا 15 به همراه میان وعده و نهار روزانه محقق می گردد.
همکاران علاقمند می توانند برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به آدرس: پردیس همت دانشگاه،ساختمان ستاد، طبقه اول، اداره رفاه و تعاون مراجعه و یا با شماره های 86702107 و 86702117 تماس برقرار کنند.
شایان ذکر است ارائه گواهی سلامت از درمانگاه دانشگاه برای متقاضیان در زمان ثبت نام الزامی می باشد.

 

دفعات مشاهده: 90 بار   |   دفعات چاپ: 4 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه وضعیت ساخت و تکمیل پروژه اورژانس بیمارستان فیروزگر برگزار گردید

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۳/۲۱ | 
جلسه وضعیت ساخت و تکمیل پروژه اورژانس بیمارستان فیروزگر در تاریخ بیست و یک خرداد سال جاری با حضور آقای دکتر مبارکی معاون توسعه دانشگاه،دکتر زمانی رئیس بیمارستان فیروزگر،و آقای سرابی،مزدکی و حاج میر اسماعیل برگزار گردید.
دکتر زمانی پس از ارائه گزارشهای مبنی بر اصلاح اورژانس بیمارستان فیروزگر و اقذامات انجام شده پیشنهاد توسعه گسترش و اصلاح اورژانس در دوطبقه به متراژ هزارو سیصد متر مربع بیمارستان را مطرح نمود .
پس از بحث و تبادل نظر و با توجه به ضرورت حل مشکل اورژانس موافقت گردید که با توجه به محدودیت منابع در فاز اول و در صورت بهره برداری و تامین اعتبار در فاز دوم طبقه دوم ساختمان ذیربط تکمیل گردد.



دفعات مشاهده: 171 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کمیته آموزش و توانمند سازی منابع انسانی دانشگاه برگزار شد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۳/۲۰ | 
 اولین جلسه کمیته آموزش و توانمندسازی منابع انسانی دانشگاه در سال جاری  با حضور  آقای سرابی مدیر محترم برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد،  خانم حیدرزاده مدیر منابع انسانی، خانم سلام زاده مدیر توسعه سازمان و تحول اداری و کارشناس مسئول اداره آموزش و توسعه کارکنان و مدیران در نوزدهم خردادبرگزار گردید و در خصوص آموزش های ضمن خدمت کارکنان به شرح ذیل تصمیم گیری شد :
  • با صدور ۷۰۲ مجوز جهت برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیر حضوری (الکترونیک) در سال ۹۷ موافقت شد.
  • مبلغ سرانه آموزشی در نظر گرفته شده برای کارکنان و مدیران در سال ۹۷ یک میلیون ریال (۱,۰۰۰,۰۰۰) به ازای هر نفر می باشد که ۵۰ درصد از کل آن در اختیار مراکز و ۵۰ درصد نیز در اختیار ستاد قرار خواهد گرفت. (با نظارت مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه)
  • با عنایت به مستقل شدن بیمارستانها و مراکز آموزشی درمانی تحت پوشش دانشگاه، مقرر شد ۲۵ ساعت آموزش مدیران بیمارستانها با مباحث مالی نظیر مناقصات، تفاهم نامه و بودجه برگزار شود.
  • مقرر شد سقف ساعت آموزشی کارکنان و مدیران در سال ۹۷، ۸۰ ساعت (۲۵ ساعت عمومی و ۵۵ ساعت شغلی) در نظر گرفته شود باضافه ۲۰ ساعت دوره آموزشی چندرسانه ای (مولتی مدیا) که سقف ساعت آموزشی در صورت گذراندن دوره مولتی مدیا به ۱۰۰ ساعت افزایش می یابد.

دفعات مشاهده: 175 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه سهمیه تابستان 97

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۳/۱۲ | 
سهمیه تابستان 97 برای هتل آپارتمان ابرار (مشهد)، مجتمع آموزشی و فرهنگی ایران (رامسر) و مجتمع کوثر اردبیل در سامانه رزرو اماکن اقامتی به نشانی http://eghamati.iums.ac.ir از تاریخ 97/03/13 قابل مشاهده می باشد.  همکاران محترم می توانند با در نظر گرفتن شرایط ذیل نسبت به رزرو و شرکت در قرعه کشی اقدام نمایند.
  1. زمان رزرو سهمیه ها در سامانه اماکن اقامتی 97/3/13 لغایت 97/3/22 می باشد.
  2. زمان قرعه کشی 97/3/23 می باشد .
  3. کلیه کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی، طرحی و شرکتی های آوای سلامت که طی یک سال گذشته از تسهیلات اقامتی استفاده ننموده اند می‌توانند از تسهیلات فوق استفاده نمایند.
  4. متقاضیان در صورت تمایل می توانند هر سه محل اقامتی را رزرو نمایند ولی امکان برنده شدن برای یکی از اماکن اقامتی ممکن می باشد.
  5. هزینه اقامت در هتل آپارتمان ابرار(مشهد) 3 شب و 4 روز (حداکثر تا 5 نفر) 1.000.000 ریال و هزینه اقامت هر نفر اضافه (حداکثر تا2 نفر) و هر نفر 1.200.000 ریال و صرفا" با پرداخت از طریق
 
سامانه می باشد. هزینه اقامت برای افراد زیر4 سال رایگان میباشد.هتل امکانات پخت و پز ندارد صبحانه، ناهار و شام بصورت منو انتخابی سرو می گردد. ساعت ورود 14و ساعت خروج 12 می باشد.
  1. هزینه اقامت در مجتمع آموزشی و فرهنگی ایران (رامسر) 3 شب و 4 روز (حداکثر تا 5 نفر) 1.000.000 ریال و هزینه اقامت هر نفر اضافه (حداکثر تا 3 نفر) هر نفر 500.000 ریال و صرفاً با پرداخت از طریق سامانه می باشد. هزینه اقامت برای افراد زیر4 سال رایگان میباشد. هتل امکانات پخت و پز دارد. ضمناً فقط وعده غذایی صبحانه سرو می گردد. ساعت ورود 13 و ساعت خروج 10 صبح می باشد.
  2. هزینه اقامت در مجتمع کوثر اردبیل 4 شب و 5 روز (حداکثر تا 2 نفر) 2.000.000 ریال و هزینه اقامت هر نفر اضافه (حداکثر تا 3 نفر) و صرفاً با پرداخت از طریق سامانه 1.000.000 ریال برای نفر می باشد. هزینه اقامت برای افراد زیر 4 سال رایگان می باشد .هتل امکانات پخت و پز ندارد صبحانه بصورت بوفه، ناهار و شام بصورت منو انتخابی سرو می گردد. ساعت ورود 14و ساعت خروج 10 می باشد. در صورت تقاضا برای نفر اضافه بیشتر از 3 نفر با هماهنگی اداره رفاه در صورت وجود ظرفیت خالی و با پرداخت 2.700.000 ریال هر نفر هر شب (جمعا" 10.800.000 ریال ) برای هر نفر به حساب شماره 5154303204 و شناسه واریز 1300101127 بانک ملت به نام مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی امکانپذیر می باشد. غیر از پذیرایی صبحانه ، ناهار و شام در این مجتمع بلیط آب گرم سرعین، بلیط شهربازی و عسل نیز ارائه می گردد.
  3. در صورت انصراف متقاضیان، عدم ثبت نام به موقع برندگان قرعه کشی و یا عدم وجود متقاضی برای تاریخ خاص سهمیه ها بصورت سهمیه آزاد (با همان هزینه سهمیه های اصلی) در سامانه قابل رؤیت برای کارکنان دانشگاه بوده و کلیه متقاضیان (در صورتی که در یکسال گذشته از هیچگونه از تسهیلات اقامتی استفاده نکرده باشند) می‌توانند بدون قرعه کشی نسبت به ثبت نام و دریافت معرفینامه اقدام نمایند.
  4. مهلت ثبت نام سهمیه ها حداکثر تا 15 روز قبل از شروع دوره پایان می پذیرد. شایان ذکر است برندگانی که نسبت به ثبت نام و دریافت معرفینامه اقدام می‌نمایند همزمان با ثبت همراهان خود می بایست هزینه مربوطه را از طریق درگاه اینترنتی سامانه واریز، و معرفینامه دریافت نمایند در غیر اینصورت سهمیه لغو خواهد شد.
  5. برندگان قرعه کشی در صورت عدم استفاده از تسهیلات، مجوز استفاده از سهمیه های آزاد دوره جاری را نخواهند داشت.
  6. معرفینامه های صادره نیازی به مهر و امضا از طرف اداره رفاه ندارد و اطلاعات کلیه متقاضیان به محض ثبت نام و پرداخت نهایی از طریق سامانه برای پذیرش هتل قابل رؤیت بوده، و تاریخ های ثبت نام شده غیر قابل جابجایی و هزینه واریزی (با هر دلیل) غیر قابل استرداد می باشد. لذا همکاران محترم با دقت و برنامه ریزی لازم نسبت به انتخاب سهمیه مورد نظر و ثیت همراهان خود اقدام فرمایند.
  7. میهمانانی که اسامی آنها در سامانه ثبت می گردد در صورت بروز حوادث احتمالی تحت پوشش بیمه مسئولیت مجتمع می‌باشند لذا هرگونه تغییر اسامی، کاهش یا افزایش تعداد نفرات معرفینامه پس از پرداخت وجه امکانپذیر نمی‌باشد؛ و پذیرش فقط مطابق اسامی مندرج در معرفینامه می‌باشد.
تبصره: ویرایش نفرات ثبت نام شده در سامانه تا یک روز قبل از تاریخ استفاده از سهمیه توسط رابطین رفاهی هر واحد برای یکبار میسر می باشد. اضافه نمودن افراد پس از پرداخت هزینه و نهایی کردن ثبت نام در صورت وجود ظرفیت خالی در مجتمع، امکان پذیر می باشد.
  1. مؤکدا"اعلام می‌گردد حضور خود کارمند هنگام پذیرش و در طول مدت اقامت و همراه داشتن شناسنامه کارمند و کلیه همراهان الزامی است. در غیر اینصورت مسئولیت عدم پذیرش و عدم بازگشت وجه پرداختی با خود مسافر و مسئول اطلاع رسانی آن واحد می باشد.
  2. رعایت حجاب و موازین اسلامی در طول مدت اقامت، الزامی میباشد. همکاران و همراهان محترم ایشان مساعدت لازم را در این زمینه مبذول فرمایند. با توجه به محدودیت فضا و تعداد واحد، همراهان می بایست از افراد درجه یک و محارم باشند.
  3. متذکر می‌گردد مجتمع آموزشی و فرهنگی ایران(رامسر) فاقد طرح سالم سازی دریا است. لذا خواهشمند است مراتب به نحو مقتضی جهت رعایت موارد فوق به اطلاع کلیه کارکنان محترم رسانده شود.
 
 
 
 

دفعات مشاهده: 430 بار   |   دفعات چاپ: 7 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر