دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

پایش آبان ماه برنامه عملیاتی OP حوزه معاونت توسعه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۹/۱۱ | 

پایش آبان ماه ۹۷ پروژه ها و اقدامات برنامه عملیاتی OP حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه انجام شد.

باتوجه به بند ۷ جلسه شورای مدیران بیست و پنجم اردیبهشت ماه در خصوص انجام پایش پروژه ها به صورت ماهانه، پایش آبان ماه پروژه ها و اقدامات اصلاحی  برنامه های عملیاتی OP مدیریت های حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع توسط گروه سیستم ها و روشها صورت پذیرفت.
 پس از انجام پایش میزان پیشـرفت و انحراف از بـرنامه زمـانبندی در خصوص پروژه ها  و اقدامـات اصلاحی در سطح معاونـت به معـاون توسعه مدیریت و منابع طی نامه شماره ۱۲۷۴۷/۱۱۵/د/۹۷ یازدهم آذر سال جاری  گزارش شد.

دفعات مشاهده: 43 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه پرسش و پاسخ مدیران بیمه دانا با رابطین رفاهی و مالی دانشگاه و سایر کارکنان

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۹/۶ | 
جلسه پرسش و پاسخ مدیران بیمه دانا با رابطین رفاهی و مالی دانشگاه و سایر کارکنان در تاریخ 5/9/97 در سالن شماره 2 مرکز همایش های رازی برگزار گردید. در ابتدای جلسه مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه در خصوص فرآیند انتخاب بیمه گر جدید (شرکت مجری) و مصوبه هیئت رئیسه محترم دانشگاه درخصوص طرح بیمه سلامت همگانی توضیحاتی ارائه نموده و در ادامه مشاور بیمه ای دانشگاه طرحهای بیمه سال جدید را تشریح و به سوالات رابطین پاسخ دادند. در انتهای جلسه جناب آقای بهجت منش مدیر شرکت پیشگامان دانا (مجری قرارداد) به همراه سایر همکاران خود در حوزه های بیمه عمر، مسئولیت و درمان پس از ارائه توضیحات کوتاهی به پاسخگویی به سوالات حاضرین و رفع ابهامات آنها پرداختند. مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی ضمن تاکید بر پرداخت منظم و سریع خسارتها (حداکثر دو هفته ) بر اجرای موارد ذیل تاکید نمودند.
  1. جلسات پرسش و پاسخ با مسئولین بیمه دانا جهت رفع مشکلات بیمه شدگان بصورت فصلی برگزار گردد.
  2. نماینده بیمه بصورت دوره ای با هماهنگی دانشگاه و با اطلاع قبلی به مراکز مراجعه و پاسخگوی اعتراضات احتمالی بیمه شدگان باشند.
  3. گروهی متشکل از رابطین رفاهی و مالی، کارشناسان اداره رفاه دانشگاه در فضای مجازی توسط شرکت مجری تشکیل تا پاسخگویی به سوالات و مشکلات با سرعت بیشتری صورت گیرد.
  4. یک نفر ON Call جهت هماهنگی برای دریافت معرفینامه در ساعات غیر اداری برای مراکزی که آنلاین نمی باشد معرفینامه گردد.
  5. تعدادی از بیمارستانهای پر متقاضی اعلام شده از طرف دانشگاه نیز به لیست به بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه دانا اضافه گردد.

دفعات مشاهده: 99 بار   |   دفعات چاپ: 2 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اعلام اهداف پیشنهادی برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری- دوره دوم دانشگاه به وزارت متبوع

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۸/۲۳ | 
به منظور تحقق تکالیف مدون در برنامه جامع اصلاح نظام اداری و بخشنامه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و پیرو نامه معاون محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع در خصوص تدوین اهداف پیشنهادی برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری- دوره دوم، مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه طی  مکاتبه با سایر مدیریت های معاونت توسعه مدیریت ومنابع، نسبت به جمع آوری اهداف پیشنهادی اقدام نموده و نتیجه طی مستند شماره ۱۱۵/۵۹۳۷/ص/۹۷ مورخ ۹۷/۰۸/۰۲به وزارت متبوع ارائه گردید.

دفعات مشاهده: 66 بار   |   دفعات چاپ: 2 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اعلام اهداف پیشنهادی برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری- دوره دوم دانشگاه به وزارت متبوع

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۸/۲۳ | 
به منظور تحقق تکالیف مدون در برنامه جامع اصلاح نظام اداری و بخشنامه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و پیرو نامه معاون محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع در خصوص تدوین اهداف پیشنهادی برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری- دوره دوم، مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه طی  مکاتبه با سایر مدیریت های معاونت توسعه مدیریت ومنابع، نسبت به جمع آوری اهداف پیشنهادی اقدام نموده و نتیجه طی مستند شماره ۱۱۵/۵۹۳۷/ص/۹۷ مورخ ۹۷/۰۸/۰۲به وزارت متبوع ارائه گردید.

دفعات مشاهده: 62 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

سامانه میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی ایران توسط ارزیابان سازمان امور اداری و استخدامی کشور،بازدید شد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۵/۱ | 
از سامانه میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور ارزیابان سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و دبیرخانه مرکزی وزارت بهداشت، درمان  وآموزش پزشکی مورخ بیست و سوم تیرماه سال جاری بازدید شد. پس از بازدید حضوری از میز خدمت، جلسه ای در دفتر مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری برگزار گردید که طی آن گزارش برنامه های در دست اقدام در دانشگاه مطابق دستورالعمل حقوق شهروندی در نظام اداری به بازرسان ارائه شد و در نهایت ضمن ابرازخرسندی بازرسان از عملکرد دانشگاه در خصوص سامانه خدمات اداری- میز خدمت ،  به بررسی نقاط قوت و  قابل ارتقا و ارائه راهکار  جهت بهبود در عملکرد مرتبط پرداخته شد .

دفعات مشاهده: 422 بار   |   دفعات چاپ: 25 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

گزارش تصویری بازدید ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی ایران از پروژه استخر و رستوران پردیس همت

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۴/۱۷ | 
بازدید از پروژه استخر و رستوران پردیس همت در تاریخ هفدهم تیر ماه سال جاری با حضور  آقای دکتر ناصری پور ریاست دانشگاه، آقای دکتر مبارکی معاون توسعه مدیریت و منابع و آقای مهندس حاجی میراسماعیل مدیر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه صورت پذیرفت.
 
پروژه فوق با زیربنای 5000 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 75 درصد توسط شرکت تهران گروه در دست اجرا می باشد و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، پروژه تا آبان ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.
 

 

دفعات مشاهده: 647 بار   |   دفعات چاپ: 30 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کمیته فرعی مهندسی مشاغل در واحد های تابعه دانشگاه در سال ۱۳۹۶ برگزار گردیده است.

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۴/۲۳ | 
در سال ۱۳۹۶، تعداد ۳۱ کمیته فرعی مهندسی مشاغل در دانشگاه برگزار گردیده و طی آن ۱۱۵۸ مورد پرونده کارکنان جهت برقراری حقوق و مزایای مربوطه مورد بررسی قرار گرفته است.
جهت اطلاع از آمار کلی کمیته های فرعی مهندسی مشاغل دانشگاه می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.
 آمار کلی کمیته های فرعی مهندسی مشاغل دانشگاه

دفعات مشاهده: 419 بار   |   دفعات چاپ: 16 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کارگاه آموزشی مهندسی ارزش با محوریت ارائه خدمات غذایی برگزار گردید.

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۲/۲۶ | 
 آخرین جلسه  "الگوی ارائه خدمات غذایی مبتنی بر مهندسی (آنالیز) ارزش در دانشگاه علوم پزشکی ایران"بیست و چهارم اردیبهشت سال جاری  با حضور مدیران بیمارستانها و مسئولین تغذیه  در سالن پنج همایش های رازی  برگزار شد، مدیرامور مالی در این جلسه که به منظور جلوگیری از مصرف بی‌رویه منابع ،به کارگیری فناوری جدید، شناسایی، جداسازی و حذف هزینه‌های مربوط به کارکردهای ناخواسته و غیرضروری وتمرکز کامل بر کارکردهای موردنیاز بیماران در تغذیه برگزار شد،  با مشارکت  واحد های تابعه سناریوهای جدیدی را  به منظور ارائه خدمات غذایی در بیمارستانها ترسیم نمودند  که در صورت اجرایی شدن میتواند ،ضمن افزایش کیفیت ارائه خدمات، سالانه تا صد میلیارد ریال صرفه جویی  به همراه داشته باشد.

دفعات مشاهده: 664 بار   |   دفعات چاپ: 29 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه تسهیلات نوبت اول سال 97

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۲/۲۳ | 
دور اول سهمیه مراکز تابعه دانشگاه برای تسهیلات بانک مهر از تاریخ 97/2/24 در سامانه تسهیلات رفاهی دانشگاه قابل رویت می باشد. با توجه به اینکه کلیه خدمات رزرو، قرعه کشی و اعلام برندگان از طریق سامانه و به صورت متمرکز در اداره رفاه انجام خواهد شد، خواهشمند است ضمن اطلاع رسانی به کلیه پرسنل دستور فرمائید متقاضیان با در نظرگرفتن موارد ذیل نسبت به رزرو وام درخواستی خود اقدام نمایند. شایان ذکر است قرعه کشی درتاریخ 97/3/2 انجام وکلیه متقاضیان می توانند از طریق سامانه تسهیلات از نتیجه قرعه کشی مطلع گردند. همچنین رابطین رفاهی ضمن کنترل اسامی برندگان مبنی بر عدم استفاده از وامهای قرض الحسنه مهر ایران و رسالت و قرض الحسنه ملت مکلف میباشند نسبت به دریافت اصل فرمهای بانک مهر از اداره رفاه و تحویل پرونده وامها پس از تکمیل توسط برندگان قرعه کشی با هماهنگی کارشناس اداره رفاه به بانک ذیربط اقدام نمایند.
  1. شروع ثبت نام از تاریخ 97/2/24 لغایت 97/2/31  می باشد.
  2. قرعه کشی مورخ 97/3/2 انجام خواهد شد.
  3. جابجایی برندگان قرعه کشی امکانپذیر نمی باشد.
  4. درصورت انصراف متقاضیان از وام سهمیه آن واحد لغو میگردد.
  5. متقاضیان در صورت تمایل می توانند همه وامهای اختصاص داده شده به واحد خود را رزرو نمایند،  ولی امکان برنده شدن در یک وام ممکن می باشد.
  6.  افرادی که وام های قرض الحسنه رسالت، مهر ایران و قرض الحسنه 50 میلیونی ملت را دریافت کرده اند نمی توانند از این تسهیلات استفاده نمایند و درصورت ثبت نام و برنده شدن در قرعه کشی، سهیمه مذکور سوخت و غیرقابل برگشت به واحد میباشد.
  1.  سامانه تسهیلات رفاهی برای ثبت مشخصات آن دسته از کارکنانی که تاکنون جهت عضویت در سامانه اقدام ننموده اند، فعال میباشد.
  2. شرایط دریافت وام و مدارک لازم در سایت اداره رفاه بارگذاری شده است.

دفعات مشاهده: 811 بار   |   دفعات چاپ: 29 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

همایش پیاده روی در دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت هفته سلامت برگزار شد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۲/۴ | 
به مناسبت هفته سلامت، همایش پیاده روی با حضور دکتر ناصری پور صبح امروز سه شنبه مورخ 4 اردیبهشت ماه، توسط مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه، در جوار مزار شهدای گمنام برگزار گردید.
در این همایش دکتر ناصری پور رئیس دانشگاه، معاونین، اعضای هیئت علمی و جمعی از پرسنل دانشگاه حضور داشتند .
دکتر ناصری پور در حاشیه همایش پیاده روی خانواده دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن تبریک هفته سلامت عنوان داشت: یکی از مشکلاتی که در جامعه داریم، کاهش تحرک بدنی است که عامل خطر و بروز بیماری هایی نظیر دیابت، فشار خون، بیماری قلبی عروقی و ...است.
رییس دانشگاه اظهار کرد: انجام پیاده روی و ورزش های همگانی می تواند در کاهش بار بیماری ها مؤثر باشد که البته در کنار آن، باید الگوی زندگی سالم هم رعایت شود که این مساله بسیاری از مشکلات سیستم درمانی را کاهش می دهد.
ایشان ضمن توصیه به انجام ورزشهای همگانی بیان کرد: انجام فعالیت های ورزشی برای همه در همه جا و در همه وقت لازم است و سبب روحیه با نشاط در افراد می گردد.
دکتر ناصری پور در خصوص تدابیر لحاظ شده برای توسعه ورزش همگانی در دانشگاه تصریح کرد: ما سعی می کنیم به مناسبت هفته سلامت و سایر رویدادهای سال، برنامه ورزش همگانی، پیاده روی و دوچرخه سواری را در دانشگاه برگزار نماییم.
وی با اشاره به سرانه کم ورزش در دانشگاه خاطر نشان کرد: ما تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا با اقدامات موثر در این راستا در جهت حفظ سلامت پرسنل خدوم دانشگاه گام موثری برداریم.
دکتر ناصری پور از احداث مجموعه ورزشی و استخر دانشگاه تا پایان نیمه اول سال جاری خبر داد.
گفتنی است درپایان همایش پیاده روی، مراسم قرعه کشی برگزار شد و به برندگان جایزه های نقدی و غیر نقدی تقدیم شد
 

 

دفعات مشاهده: 710 بار   |   دفعات چاپ: 22 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

نشست مشترک روسای مراکز آموزشی باحضور هیئت رئیسه دانشکده پزشکی در مرکز آموزشی درمانی حمایت از مادران شهید اکبر آبادی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۲/۷ | 
نشست مشترک روسای مراکز آموزشی با حضور هیئت رئیسه دانشکده پزشکی روز یک شنبه مورخ 6 اسفند ماه 1396 در مرکز آموزشی درمانی حمایت از مادران شهید اکبر آبادی برگزار گردید.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران: این نشست با حضور دکتر کوهپایه زاده معاون آموزشی دانشگاه، دکتر ملکوتی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر اصغری رییس دانشکده پزشکی، دکتر آل بویه معاونت آموزش تخصصی و فوق تخصصی برگزار شد.
در این نشست ابتدا دکتر اصغری ضمن خیر مقدم به ارائه دستور جلسه پرداخت. در ادامه بحث رعایت حقوق شهروندی ، مسائل آموزشی، پژوهشی مراکز آموزشی و درمانی ، ارائه گزارش مالی مراکز و پیگیری مصوبات جلسه قبلی ازجمله محورهای مهم سخنان هیئت رئیسه دانشکده پزشکی دانشگاه بود .
در پایان جلسه دکتر محمد حسین بدخش رییس مرکز ضمن خوش آمد گویی به مهمانان ، گزارشی از خدمات ارائه شده به مادران و معرفی بخش های مختلف و توضیحاتی در رابطه با ارائه خدمات در این مرکز به هیئت رئیسه ارائه نمود.
 همزمان جهت بررسی ارائه خدمات ، بازدیدی از بخش های مختلف از جمله اورژانس ، لیبر ، بخش مراقبت های قبل از زایمان ، بخش نازایی و IVF ،نوزادان،Ldrو  بخشهای پاراکلینیک (آزمایشگاه، رادیولوژی و بخش ژنتیک ) انجام شد.
دکتر بدخش در خصوص مسائل بخشهای پاراکلینیک در طی  احداث مترو در مجاورت بیمارستان توضیحاتی بیان نمود و برای رفع مشکلات مرکز بحث و تبادل نظر شد.
در انتها هیئت بازدید کننده از عملکرد و نحوه ارائه خدمات این مرکز رضایت خود را ابراز نمودند و اقدامات انجام شده مورد تجلیل قرار گرفت.

عکس و خبر : سپیده علی علی

دفعات مشاهده: 984 بار   |   دفعات چاپ: 51 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برگزاری جلسه بررسی مستندات مرتبط با شاخص ها و آشنایی با سامانه ارزیابی عملکرد واحد ها

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۱/۴ | 
در خصوص تعیین مستندات مرتبط با هر شاخص و آشنایی با سامانه ارزیابی عملکرد جلسه ای در تاریخ ۹۶/۱۰/۱۹ از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۲ برگزارگردید، در این جلسه مقرر گردید تعریف شاخصها و مستندات مورد نیاز جهت ارزیابی و تعیین محدوده مقادیر مجاز انجام گیرد و سپس خود ارزیابی داخلی و سپس ارزیابی بیرونی از طریق بازدید حضوری و کنترل مستندات در سایت و تأئید در سامانه انجام گیرد.
لذا با توجه به  راه اندازی سامانه شاخص های ارزیابی عملکرد و لزوم بازنگری نهایی در شاخص های تدوین شده، تعریف شاخص ها، مستندات مورد نیاز و تعیین محدوده مجاز ، مقررگردیده است نمایندگان تام الاختیار مدیریت های مختلف معاونت توسعه مدیریت و منابع ، حداکثر تا تاریخ ۹۶/۱۱/۱۳ جهت آشنایی با مراحل لازم جهت انجام کار در حیطه تخصصی خود به مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری معرفی شده و طبق برنامه زمانبندی که متعاقبا اعلام خواهد شد نسبت به تکمیل کار اقدام نمایند.

 

دفعات مشاهده: 1333 بار   |   دفعات چاپ: 75 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

پایگاه اطلاعات اعضا محترم هیات علمی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۱/۱ | 
 

دفعات مشاهده: 1198 بار   |   دفعات چاپ: 63 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

هفته وحدت گرامی باد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۹/۱۴ | 
 

دفعات مشاهده: 1554 بار   |   دفعات چاپ: 139 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جشنواره بین المللی سیمرغ

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۱۵ | 
فراخوان  شرکت در نهمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت منتشر شد. این جشنواره پس از گذشت هشت دوره فعالیت با نام جدید «جشنواره سیمرغ» در بخش‌های مختلف و رشته‌های متنوع هنری برگزار می شود.
 
بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره نهم، این دوره از جشنواره فراگیر تر و در گستره بین المللی با حضور دانشجویان سایر کشورهای دنیا برگزار خواهد شد. همچنین تلاش در جهت ترویج فرهنگ سلامت با بهره‌گیری از ابزار هنر معرفی و شناسایی نخبگان فرهنگی نیز از اهداف اصلی این رویداد معرفی شده است. 
شایان ذکر است آئین نامه «جشنواره سیمرغ» در سه بخش آزاد که ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی، بخش فرهنگ سلامت ویژه دانشجویان سراسر کشور و بخش بین‌الملل که به دانشجویان سراسر جهان اختصاص دارد تدوین  و در هر بخش به معرفی رشته‌های هنری در این جشنواره پرداخته است.
 
متقاضیان و علاقمندان شرکت در این جشنواره می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به نشانی Festivalf.ir مراجعه و همچنین جهت ثبت نام در جشنواره بین المللی سیمرغ به آدرس festivalfsabt.behdasht.gov.ir/festival مراجعه نموده و سپس اصل آثاری که در فراخوان ذکر شده را به دبیرخانه دانشگاهی و یا دبیرخانه دائم جشنواره که مختص دانشجویان غیر علوم پزشکی وزارت بهداشت است، تحویل دهند.

















     




جهت دریافت فایل جشنواره لطفا اینجا کلیک نمائید.

جهت دریافت راهنمای ثبت نام لطفا اینجا کلیک نمائید.







 

دفعات مشاهده: 1977 بار   |   دفعات چاپ: 136 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب آقای رضا پور سمائی به عنوان سرپرست مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۱۸ | 

دکتر حسین مبارکی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه  طی حکمی آقای رضا  پورسمائی را بعنوان سرپرست مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه   انتصاب  نمود.




متن ابلاغ به شرح زیر است:


جناب آقای رضا  پورسمائی
با سلام و احترام
نظر به تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه منصوب می‌گردید.
انتظار می‌رود در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، با بهره‌گیری از شیوه های نوین مدیریتی و جلب مشارکت کلیه کارکنان خدوم آن مدیریت در انجام اقدامات ذیل اهتمام ورزید:
  •  استفاده بهینه از منابع در زمینه ارتقاء سطح انگیزشی و روحیه سازمانی کارکنان دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور رفاهی کارکنان طبق مقررات و آیین نامه های مربوط
  • ارزیابی وضعیت موجود حوزه مربوطه از طریق شناسایی نقاط قوت و تنگناها و مشکلات و فرصتها و تهدیدات پیش رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقا به وضعیت مطلوب در سطح ستاد و واحدهای تابعه دانشگاه با رعایت اصول اقتصاد مقاومتی 
  • تدوین روشهای اجرایی مناسب برای نگهداری ابنیه و تاسیسات و انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری ساختمانها و تاسیسات موجود  از طریق برنامه ریزی جامع 
  • استقرار فرآیند شناسایی درآمدها و کنترل مناسب بر چرخه مالی و کنترل هزینه ها
  • تلاش  به منظور مکانیزه نمودن تمامی فرایندهای ارائه خدمت به کارکنان
نظارت دقیق وهمه جانبه بر کلیه فرآیندهای برگزاری مناقصات ، مزایده ها و همچنین پایش قراردادهای منعقده و ارائه گزارش های دوره ای به منظور اصلاح امور با هماهنگی تیم های تخصصی.
  • تلاش همه جانبه و گسترده در جهت بهبود و استفاده بهینه از منابع و امکانات در راستای افزایش بهره وری کارکنان دانشگاه
  • صرفه جویی و تلاش در جهت کاهش هزینه های عمومی ستاد و واحدهای تابعه
  • برنامه ریزی مدون در زمینه ارتقا سلامت کارکنان دانشگاه از طریق گسترش و ترویج  ورزش همگانی و داشتن تقویم ورزشی سالیانه
توفیق روز افزون شما را در پیشبرد اهداف دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه حضرت باریتعالی خواستارم.
 

دفعات مشاهده: 1993 بار   |   دفعات چاپ: 173 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

تبریک به مناسبت روز کارمند

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۶/۴ | 
  

دفعات مشاهده: 2126 بار   |   دفعات چاپ: 176 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

سایر مطالب این بخش